Το παρόν άρθρο εξηγεί τον τρόπο αντιστοίχισης των πεδίων του πορτογαλικού SAF-T με το RetailForce DOM.
Η δομή δεδομένων XML που περιγράφεται παρακάτω ακολουθεί εκείνη που περιγράφεται στην Υπουργική Απόφαση 302/2016 και σε μεταγενέστερες δημοσιεύσεις.
Εάν τα πεδία είναι υποχρεωτικά στο SAF-T (PT), καθίστανται υποχρεωτικά και στο RetailForce DOM.
Οι παρακάτω πίνακες δεν δημιουργούνται προς το παρόν από το RetailForce
- Πίνακας κωδικών λογαριασμών (GeneralLedgerAccounts),
- Πίνακας προμηθευτών,
- Λογιστικές εγγραφές (GeneralLedgerEntries),
Header
Οι πληροφορίες στην κεφαλίδα του SAF-T προέρχονται κυρίως από τα βασικά δεδομένα της διαμόρφωσης.
| Όνομα πεδίου SAF-T (PT) | RetailForce DOM | Εντολή | Σημειώσεις | Μορφή | Παράδειγμα | |
| <AuditFileVersion> | - | ναι |
Τρέχουσα έκδοση του σχήματος XML Η τιμή ορίζεται (είναι προκαθορισμένη) στην release του RetailForce |
Κείμενο 10 | 1.04_01 | |
| <CompanyID> | Αριθμός ταυτοποίησης επιχείρησης | ναι | Αριθμός εμπορικής εγγραφής της εταιρείας | Κείμενο 50 | 513076549 | |
| <Αριθμός φορολογικού μητρώου> | Αριθμός φορολογικού μητρώου εταιρείας | ναι | Πορτογαλικός NIF (χωρίς κενά ή πρόθεμα χώρας) | Int 9 | 513076549 | |
| <Φορολογική-Λογιστική-Βάση> | - | ναι |
Ρύθμιση υπό όρους στη διαμόρφωση:
|
Κείμενο 1 | R | |
| <ΌνομαΕταιρείας> | ΌνομαΕταιρείας | ναι | Επωνυμία της εταιρείας του φορολογούμενου | Κείμενο 100 | XYZ Retail | |
| <BusinessName> | δεν ισχύει | όχι | Εμπορική επωνυμία του φορολογούμενου | Κείμενο 60 | Καλύτερο κατάστημα | |
| <Διεύθυνση εταιρείας> | Διεύθυνση εταιρείας | ναι | Διεύθυνση του φορολογούμενου | - | ||
| <Αριθμός κτιρίου> | - | όχι | Κείμενο 10 | 85 | ||
| <Όνομα οδού> | Διεύθυνση εταιρείας.Οδός | όχι | Κείμενο 200 | R. de Belém | ||
| <Λεπτομέρεια διεύθυνσης> |
Διεύθυνση εταιρείας.Οδός + CompanyAddress.streetNumber |
ναι |
Πρέπει να περιέχει
αν υπάρχει |
Κείμενο 210 | R. de Belém, 100 | |
| <Πόλη> | ΔιεύθυνσηΕταιρείας.Πόλη | ναι | Κείμενο 50 | Πόβοα ντε Σάντα Καταρίνα | ||
| <POSTALCODE> | Διεύθυνση εταιρείας.PostalCode | ναι | Κείμενο 8 | 3140-584 | ||
| <Περιοχή> | δεν ισχύει | όχι | Κείμενο 50 | |||
| <Χώρα> | Προκαθορισμένο «PT» | ναι | Κείμενο 2 | PT | ||
| <Οικονομικό έτος> | Μήνας έναρξης οικονομικού έτους | ναι | υπολογίζεται από τον Μήνα έναρξης οικονομικού έτους | Int 4 | 2026 | |
| <Ημερομηνία έναρξης> | fromDate | ναι |
Ημερομηνία έναρξης της περιόδου του αρχείου (StartDate) Εξαγωγή "fromDate" |
Ημερομηνία | 01/02/2026 | |
| <EndDate> | UntilDate | ναι |
Ημερομηνία λήξης της περιόδου του αρχείου (EndDate) Εξαγωγή "UntilDate" |
Ημερομηνία | 28/02/2026 | |
| <CurrencyCode> | CashRegister.CurrencyIsoCode | ναι | Υποδείξτε το προεπιλεγμένο νόμισμα - "EUR" | Κείμενο 3 | EUR | |
| <DATECREATED> | Τρέχουσα ημερομηνία κατά την οποία δημιουργήθηκε η εξαγωγή | ναι | Ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου SAF-T (PT) | Ημερομηνία | 08/10/2026 | |
| <TaxEntity> | StoreNumber | ναι | Πρέπει να προσδιοριστεί η επιχείρηση στην οποία αναφέρεται το αρχείο που δημιουργήθηκε | Κείμενο 20 | Έδρα | |
| <ΑΦΜ Εταιρείας Προϊόντος> | ναι | NIF του παραγωγού λογισμικού | Κείμενο 20 | 503140600 | ||
| <Αριθμός πιστοποιητικού λογισμικού> | ναι | Αριθμός πιστοποιητικού που έχει εκδοθεί στην οντότητα που παράγει το λογισμικό, σύμφωνα με την Απόφαση αριθ. 363/2010 της 23ης Ιουνίου. | Int | 9999 | ||
| <ProductID> | CashRegister.Software.Brand+'/'+CashRegister.Software.SoftwareCompany | ναι |
Όνομα της εφαρμογής που δημιουργεί το αρχείο SAF-T (PT). Η εμπορική ονομασία του λογισμικού και η ονομασία της εταιρείας παραγωγής, με τη μορφή «Όνομα της εφαρμογής/Όνομα της εταιρείας παραγωγής του λογισμικού». |
Κείμενο 255 | SuperPOS/ABC Software | |
| <Έκδοση προϊόντος> | CashRegister.Software.Version | ναι | Πρέπει να αναφέρεται η έκδοση της εφαρμογής που δημιούργησε το αρχείο. | Κείμενο 30 | 1.11.2 | |
| <Σχόλιο κεφαλίδας> | δεν ισχύει | όχι | ||||
| <Τηλέφωνο> | δεν ισχύει | όχι | ||||
| <Φαξ> | δεν υπάρχει | όχι | ||||
| <Email> | δεν ισχύει | όχι | ||||
| <Ιστότοπος> | δεν υπάρχει | όχι | ||||
Κύρια αρχεία
Τα κύρια αρχεία περιέχουν τα πραγματικά δεδομένα των τιμολογίων.
Πίνακας πελατών
Ο πίνακας πελατών δημιουργείται από τα δεδομένα που περιλαμβάνονται στα έγγραφα (τιμολόγια, αποδείξεις, κ.λπ.).
| Όνομα πεδίου SAF-T (PT) | RetailForce DOM | Εντολή | Σημειώσεις | Μορφή | |
| <CustomerID> |
Εάν Partner.IsBusiness: true
Εάν Partner.IsBusiness: false
|
ναι |
Μοναδικός αναγνωριστικός κωδικός πελάτη (CustomerID) Δεν μπορεί να υπάρχει περισσότερη από μία εγγραφή με το ίδιο CustomerID στον κατάλογο πελατών. Στην περίπτωση των τελικών καταναλωτών, πρέπει να δημιουργηθεί ένας γενικός πελάτης με την ένδειξη «Τελικός καταναλωτής» («Consumidor final»). |
Κείμενο 30 | |
| <AccountID> |
Δεδομένου ότι δεν παρουσιάζονται λογιστικά δεδομένα (generalLedger), χρησιμοποιήστε την τιμή «Άγνωστο» «Desconhecido» |
ναι |
Κωδικός λογαριασμού (AccountID) Πρέπει να αναφέρεται ο τρέχων λογαριασμός του πελάτη στο λογιστικό σχέδιο λογαριασμών, εφόσον έχει οριστεί. Διαφορετικά, πρέπει να συμπληρωθεί με την ένδειξη «Άγνωστο» («Desconhecido»). |
Κείμενο 30 | |
| <CustomerTaxID> |
Εάν IsBusiness: true:
Εάν IsBusiness: false:
|
ναι |
Αριθμός φορολογικού μητρώου πελάτη (CustomerTaxID) Πρέπει να αναγράφεται χωρίς το πρόθεμα της χώρας. Ο γενικός πελάτης, που αντιστοιχεί στον καθορισμένο «Τελικό καταναλωτή» («Consumidor final»), πρέπει να ταυτοποιείται με τον αριθμό φορολογικού μητρώου «999999990». |
Κείμενο 30 | |
| <CompanyName> |
Εάν IsBusiness: true:
Εάν IsBusiness: false:
|
ναι |
Όνομα εταιρείας (CompanyName) Ο γενικός πελάτης πρέπει να προσδιορίζεται ως «Τελικός καταναλωτής» («Consumidor final»). |
Κείμενο 100 | |
| <Επικοινωνία> | όχι | Όνομα υπεύθυνου επικοινωνίας στην εταιρεία (Contact) | Κείμενο 50 | ||
| <BILLINGADDRESS> | ναι |
Διεύθυνση χρέωσης (BillingAddress) Αντιστοιχεί στη διεύθυνση της κεντρικής έδρας ή της μόνιμης εγκατάστασης στο εθνικό έδαφος. |
Δεν ισχύει | ||
| <BuildingNumber> | όχι | Αριθμός κτιρίου (BuildingNumber) | Κείμενο 20 | ||
| <ΌνομαΟδού> | Partner.Street | όχι | Όνομα οδού (StreetName) | Κείμενο 200 | |
| <AddressDetail> |
Partner.Street + Partner.StreetNumber Χρησιμοποιείται η ένδειξη «Άγνωστο», εάν IsBusiness: false και δεν έχει υποδειχθεί διεύθυνση |
ναι |
Λεπτομερής διεύθυνση (AddressDetail) Πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα της οδού, τον αριθμό του τετραγώνου και τον όροφο, εάν ισχύει. Πρέπει να συμπληρωθεί με την ένδειξη «Άγνωστο» («Desconhecido») στις ακόλουθες περιπτώσεις:
|
Κείμενο 210 | |
| <Πόλη> |
Partner.City Χρησιμοποιείται το «Desconhecido», εάν IsBusiness: false και δεν έχει υποδειχθεί διεύθυνση |
ναι |
Τοποθεσία (Πόλη) Πρέπει να συμπληρωθεί με την ένδειξη «Άγνωστο» («Desconhecido») στις ακόλουθες περιπτώσεις:
|
Κείμενο 50 | |
| <ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΌΣ κώδικας> |
PostalCode Χρησιμοποιείται το «Desconhecido», εάν IsBusiness: false και δεν έχει υποδειχθεί διεύθυνση |
ναι |
Ταχυδρομικός κώδικας (PostalCode) Πρέπει να συμπληρωθεί με την ένδειξη «Άγνωστο» («Desconhecido») στις ακόλουθες περιπτώσεις:
|
Κείμενο 20 | |
| <Περιοχή> |
Εάν αναφέρεται:
|
αριθ. | Περιφέρεια | Κείμενο 50 | |
| <Χώρα> |
Ο κωδικός χώρας Partner.CountryCode μετατράπηκε σε ISO 3166 ALPHA-2 Χρησιμοποιείται η ένδειξη «Άγνωστο», εάν IsBusiness: false και δεν έχει υποδειχθεί διεύθυνση |
ναι |
Εάν είναι γνωστό, πρέπει να συμπληρωθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 3166 – 1-alpha-2. Πρέπει να συμπληρωθεί με την ένδειξη «Άγνωστο» («Desconhecido») στις ακόλουθες περιπτώσεις:
|
Κείμενο 12 | |
| <ShipToAddress> | περιλαμβάνεται εάν partner.addressType: [2] = DeliveryAddress έχει υποδειχθεί | όχι |
Διεύθυνση αποστολής (ShipToAddress) Εάν απαιτούνται περισσότερες από μία αναφορές, αυτή η δομή μπορεί να δημιουργηθεί όσες φορές χρειαστεί. |
Δεν ισχύει | |
| <BuildingNumber> | δεν ισχύει | όχι | Αριθμός κτιρίου (BuildingNumber) | Κείμενο 10 | |
| <ΌνομαΟδού> | οδός | αριθ. | Όνομα οδού (StreetName) | Κείμενο 200 | |
| <AddressDetail> |
οδός + streetNumber |
ναι |
Λεπτομερής διεύθυνση (AddressDetail) Πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα της οδού, τον αριθμό του οικοδομικού τετραγώνου και τον όροφο, εφόσον ισχύει. Πρέπει να συμπληρωθεί με την ένδειξη «Άγνωστο» («Desconhecido») στις ακόλουθες περιπτώσεις:
|
Κείμενο 210 | |
| <Πόλη> | πόλη | ναι |
Τοποθεσία (Πόλη) Πρέπει να συμπληρωθεί με την ένδειξη «Άγνωστο» («Desconhecido») στις ακόλουθες περιπτώσεις:
|
Κείμενο 50 | |
| <ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΌΣ κώδικας> | PostalCode | ναι |
Ταχυδρομικός κώδικας (PostalCode) Πρέπει να συμπληρωθεί με την ένδειξη «Άγνωστο» («Desconhecido») στις ακόλουθες περιπτώσεις:
|
Κείμενο 20 | |
| <Περιοχή> | κοινότητα | όχι | Περιφέρεια | Κείμενο 50 | |
| <Χώρα> | CountryCode μετατραπεί σε ISO 3166 ALPHA-2 | ναι |
Εάν είναι γνωστός, πρέπει να συμπληρωθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 3166 – 1-alpha-2. Πρέπει να συμπληρώνεται με την ένδειξη «Άγνωστο» («Desconhecido») στις ακόλουθες περιπτώσεις:
|
Κείμενο 12 | |
| <Τηλέφωνο> | δ.υ. | όχι | τηλέφωνο | Κείμενο 20 | |
| <Φαξ> | δεν υπάρχει | όχι | φαξ | Κείμενο 20 | |
| <Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο> | δεν ισχύει | όχι | Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εταιρείας | Κείμενο 254 | |
| <Ιστότοπος> | δεν υπάρχει | όχι | Διεύθυνση ιστότοπου της εταιρείας | Κείμενο 60 | |
| <SelfBillingIndicator> | Η αυτοτιμολόγηση δεν υποστηρίζεται στο RetailForce, να αναγράφεται πάντα «0». | ναι |
Δείκτης αυτοτιμολόγησης (SelfBillingIndicator) Δείκτης ύπαρξης συμφωνίας αυτοτιμολόγησης μεταξύ του πελάτη και του προμηθευτή. Πρέπει να συμπληρώνεται με «1» εάν υπάρχει συμφωνία και με «0» (μηδέν) εάν δεν υπάρχει συμφωνία. |
Int | |
Πίνακας προϊόντων/υπηρεσιών
| Όνομα πεδίου SAF-T (PT) | RetailForce DOM | Υποχρέωση | Σημειώσεις | Μορφή | |
| <ProductType> |
positions.ItemType Σε περίπτωση πρόσθετου φόρου:
Σε περίπτωση καταθέσεων:
Αντιστοίχιση:
Τα έξοδα αποστολής υποστηρίζονται επί του παρόντος |
ναι |
Δείκτης προϊόντος ή υπηρεσίας (ProductType) Πρέπει να συμπληρωθεί με: «P» – Προϊόντα· «S» – Υπηρεσίες· «O» – Άλλα (π.χ. έξοδα αποστολής, εισπραχθέντα προκαταβολικά ή διάθεση περιουσιακών στοιχείων) «E» – Ειδικοί φόροι κατανάλωσης – (π.χ. IABA, ISP, IT)· «I» – Φόροι, τέλη και παραφορολογικές επιβαρύνσεις – εκτός από τον Vat και τον IS, οι οποίοι πρέπει να αναγράφονται στον πίνακα 2.5 – Πίνακας φόρων (TaxTable), καθώς και τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης, οι οποίοι πρέπει να συμπληρώνονται με τον κωδικό «E». |
Κείμενο 1 | |
| <ΚωδικόςΠροϊόντος> | positions.ItemId | ναι |
Αναγνωριστικό προϊόντος ή υπηρεσίας (ProductCode) Μοναδικός κωδικός προϊόντος στον κατάλογο προϊόντων. |
Κείμενο 60 | |
| <ProductGroup> | positions.ItemGroupCaption | όχι | Οικογένεια προϊόντων ή υπηρεσιών (ProductGroup) | Κείμενο 50 | |
| <ProductDescription> | Θέσεις.ItemCaption | ναι |
Περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας (ProductDescription) Αυτό πρέπει να αντιστοιχεί στη συνήθη ονομασία των παρεχόμενων αγαθών ή υπηρεσιών, προσδιορίζοντας τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τον προσδιορισμό του εφαρμοστέου φορολογικού συντελεστή. |
Κείμενο 200 | |
| <ProductNumberCode> |
θέσεις.GTIN, εάν έχει καθοριστεί αλλιώς positions.ItemId |
ναι |
Κωδικός προϊόντος (ProductNumberCode) Πρέπει να χρησιμοποιείται ο κωδικός EAN (Barcode) του προϊόντος. Όταν αυτός δεν υπάρχει, συμπληρώστε την τιμή του πεδίου 2.4.2. - Αναγνωριστικό προϊόντος ή υπηρεσίας (ProductCode). |
Κείμενο 60 | |
| <CustomsDetails> | όχι | Τελωνειακά στοιχεία | Δεν ισχύει | ||
| <Κωδικός CN> | δεν ισχύει | όχι |
Κωδικός Συνδυασμένης Ονοματολογίας (CNCode) Συμπληρώστε τον κωδικό της ονοματολογίας εμπορευμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν απαιτούνται περισσότερες από μία αναφορές, αυτό το πεδίο μπορεί να δημιουργηθεί όσες φορές χρειαστεί. |
Κείμενο 8 | |
| <Αριθμός ΟΗΕ> | δεν ισχύει | όχι |
Αριθμός UN (UNNumber) Συμπληρώστε τον αριθμό UN για επικίνδυνα εμπορεύματα. Εάν απαιτούνται περισσότερες από μία αναφορές, αυτό το πεδίο μπορεί να δημιουργηθεί όσες φορές είναι απαραίτητο. |
Κείμενο 4 | |
Πίνακας φόρων
| Όνομα πεδίου SAF-T (PT) | RetailForce DOM | Υποχρέωση | Σημειώσεις | Μορφή | Παράδειγμα | |
| <TaxTableEntry> | ναι | Καταχώριση πίνακα φόρων (TaxTableEntry) | Δεν ισχύει | |||
| <TaxType> | Προς το παρόν υποστηρίζεται μόνο το «IVA» για τον φόρο προστιθέμενης αξίας. | Ναι |
Κωδικός τύπου φόρου (TaxType) Ο τύπος φόρου πρέπει να αναγράφεται σε αυτό το πεδίο. Πρέπει να συμπληρωθεί με: «IVA» – Φόρος Προστιθέμενης Αξίας· «IS» – Τέλος χαρτοσήμου· «NS» – Δεν υπόκειται σε Vat ή τέλος χαρτοσήμου. |
Κείμενο 3 | ||
| <TaxCountryRegion> |
προέρχεται από τις φορολογικές περιφέρειες (του καταστήματος)
Αντιστοίχιση:
|
ναι |
Φορολογική χώρα ή περιοχή (TaxCountryRegion) Πρέπει να συμπληρωθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 3166 - 1- alpha-2. Στην περίπτωση των Αυτόνομων Περιφερειών της Μαδέρας και των Αζορών, πρέπει να συμπληρωθεί ως εξής: «PT-AC» - Φορολογική περιοχή της Αυτόνομης Περιφέρειας των Αζορών· και «PT-MA» - Φορολογική περιοχή της Αυτόνομης Περιφέρειας της Μαδέρας. |
Κείμενο 5 | ||
| <TaxCode> |
VatIdentification Στην Πορτογαλία ισχύουν οι ακόλουθοι συντελεστές Vat: Πορτογαλία: Κανονικός συντελεστής: 23% Μειωμένος συντελεστής: 6% Ενδιάμεσος συντελεστής: 13% Αζόρες: Κανονικός συντελεστής: 16% Μειωμένος συντελεστής: 4% Ενδιάμεσος συντελεστής: 9% Μαδέρα: Κανονικός συντελεστής: 22% Μειωμένος συντελεστής: 4% (ισχύει από: 01/10/2024) Ενδιάμεσος συντελεστής: 12% |
Ναι |
Κωδικός φόρου (TaxCode) Στην περίπτωση του πεδίου 2.5.1.1 - Κωδικός τύπου φόρου (TaxType) = Vat, πρέπει να συμπληρωθεί με:
Στην περίπτωση του πεδίου 2.5.1.1 - Κωδικός τύπου φόρου (TaxType) = IS, πρέπει να συμπληρωθεί με:
Σε περίπτωση μη φορολογητέου, πρέπει να συμπληρωθεί με «NS». Στις αποδείξεις που εκδίδονται χωρίς αναλυτική καταγραφή του φόρου, πρέπει να συμπληρώνεται με «NA». |
Κείμενο 10 | ||
| <Περιγραφή> |
που δημιουργήθηκε σύμφωνα με την VatIdentification
Ο φόρος χαρτοσήμου δεν υποστηρίζεται προς το παρόν |
Ναι | Περιγραφή φόρου (Περιγραφή) | Κείμενο 255 | ||
| <TaxExpirationDate> | όχι |
Ημερομηνία λήξης (TaxExpirationDate) Τελευταία νόμιμη ημερομηνία εφαρμογής του φορολογικού συντελεστή, σε περίπτωση τροποποίησής του, κατά τη διάρκεια της φορολογικής περιόδου. |
Ημερομηνία | |||
| <TaxPercentage> | Θέσεις.VatPercent | ναι |
Ποσοστό φορολογικού συντελεστή (TaxPercentage) Αυτό το πεδίο πρέπει να συμπληρωθεί εάν πρόκειται για ποσοστό φόρου. Σε περίπτωση απαλλαγής ή μη φορολόγησης, χρησιμοποιήστε αυτό το πεδίο με την τιμή «0» (μηδέν). |
Δεκαδικό | ||
| <TaxAmount> | Ο τύπος φόρου (TaxType) δεν υποστηρίζεται | ναι |
Ποσό φόρου (TaxAmount) Αυτό το πεδίο πρέπει να συμπληρωθεί εάν πρόκειται για σταθερό ποσό τέλους χαρτοσήμου. |
Χρηματικά | ||
Εμπορικά έγγραφα (SourceDocuments)
Αυτή η ενότητα περιέχει τα πραγματικά έγγραφα που αποστέλλονται από το ανάντη σύστημα.
Εμπορικά έγγραφα προς πελάτες (SalesInvoices)
Αυτή η ενότητα περιέχει τους ακόλουθους documentTypes:
- 0 / [0] = Απόδειξη
- 1 / [1] = Τιμολόγιο
| Όνομα πεδίου SAF-T (PT) | RetailForce DOM | Εντολή | Σημειώσεις | Μορφή | ||||
| <SalesInvoices> |
DocumentType:
|
Εμπορικά έγγραφα προς πελάτες (SalesInvoices) | Δεν ισχύει | |||||
| <Αριθμός εγγραφών> | Μετρήστε τον αριθμό των εμπορικών εγγράφων που περιλαμβάνονται στο τρέχον αρχείο SAF-T export. | ναι | Αριθμός εγγραφών εμπορικών εγγράφων (NumberOfEntries) | Int | ||||
| <TotalDebit> | Άθροισμα των NetValue των θέσεων συναλλαγών επιστροφής που περιλαμβάνονται στο SAF-T export | ναι | Σύνολο χρεώσεων (TotalDebit) | Χρηματικό | ||||
| <TotalCredit> | Άθροισμα της NetValue όλων των θέσεων συναλλαγών πώλησης που περιλαμβάνονται στο SAF-T export | ναι | Σύνολο πιστώσεων (TotalCredit) | Χρηματικό | ||||
| <Τιμολόγιο> | Έγγραφο πώλησης (Τιμολόγιο) | Δεν ισχύει | ||||||
| <InvoiceNo> | fiscalResponse.AdditionalFields.InvoiceNo | ναι |
Μοναδικός αναγνωριστικός κωδικός εγγράφου πώλησης (InvoiceNo) Αυτός ο αναγνωριστικός κωδικός αποτελείται διαδοχικά από τα ακόλουθα στοιχεία: τον εσωτερικό κωδικό του τύπου εγγράφου που έχει εκχωρηθεί από την εφαρμογή, ένα κενό, τον αναγνωριστικό κωδικό της σειράς εγγράφων, μια κάθετο (/) και τον αύξοντα αριθμό του εν λόγω εγγράφου εντός της εν λόγω σειράς. Δεν επιτρέπεται η ύπαρξη εγγραφών με τον ίδιο αναγνωριστικό κωδικό. Ο ίδιος εσωτερικός κωδικός τύπου εγγράφου δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικούς τύπους εγγράφων. |
Κείμενο 60 | ||||
| <ATCUD> |
fiscalResponse.AdditionalFields.AtCud Μόνο σε περίπτωση SAF-T export: Το ανάντη σύστημα αποστέλλει το ATCUD στο fiscalisationAdditionalFields.AtCudPortugal |
ναι |
Μοναδικός κωδικός εγγράφου (ATCUD) Αυτό το πεδίο πρέπει να περιέχει τον μοναδικό κωδικό εγγράφου. Το πεδίο πρέπει να συμπληρώνεται με «0» (μηδέν) έως ότου ρυθμιστεί. Ο κωδικός ATCUD είναι υποχρεωτικός από το 2023. |
Κείμενο 100 | ||||
| <DocumentStatus> | ναι | Κατάσταση εγγράφου (DocumentStatus) | Δεν ισχύει | |||||
| <InvoiceStatus> |
"N" για όλες τις συναλλαγές (πωλήσεις και επιστροφές), αλλά όχι για ακύρωση «A» εάν
«S» - δεν υποστηρίζεται «R» - δεν υποστηρίζεται «F» - δεν χρησιμοποιείται στο RF |
ναι |
Τρέχουσα κατάσταση του εγγράφου (InvoiceStatus) Πρέπει να συμπληρωθεί με:
|
Κείμενο 1 | ||||
| <InvoiceStatusDate> | BookDate | ναι |
Ημερομηνία και ώρα της τρέχουσας κατάστασης του εγγράφου (InvoiceStatusDate) Ημερομηνία της τελευταίας καταγραφής της κατάστασης του εγγράφου με ακρίβεια δευτερολέπτου. Τύπος ημερομηνίας και ώρας: «YYYY-MM-DDThh:mm:ss». |
DateTime | ||||
| <Reason> | όχι |
Λόγος αλλαγής κατάστασης (Reason) Πρέπει να αναφέρεται ο λόγος αλλαγής της κατάστασης του εγγράφου. |
Κείμενο 50 | |||||
| <SourceID> | user.ID | ναι |
Κωδικός χρήστη (SourceID) Χρήστης υπεύθυνος για την τρέχουσα κατάσταση του εγγράφου. |
Κείμενο 30 | ||||
| <SourceBilling> | υποστηρίζεται μόνο το "P" | ναι |
Προέλευση εγγράφου (SourceBilling) Πρέπει να συμπληρωθεί με:
|
Κείμενο 1 | ||||
| <Hash> |
fiscalResponse.signature Μόνο σε περίπτωση SAF-T export: Το ανάντη σύστημα αποστέλλει τον κωδικό Hash στο FiscalAdditionalFields.HashPortugal |
ναι |
Κλειδί εγγράφου (Hash) Υπογραφή σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση αριθ. 363/2010, της 23ης Ιουνίου. Το πεδίο πρέπει να συμπληρωθεί με «0» (μηδέν) εάν η πιστοποίηση δεν είναι υποχρεωτική. |
Κείμενο 172 | ||||
| <HashControl> |
fiscalResponse.AdditionalFields.HashControlValue Μόνο σε περίπτωση SAF-T export: Το ανάντη σύστημα αποστέλλει το HashControl στο FiscalAdditionalFields.HashControlPortugal |
ναι |
Κλειδί ελέγχου (HashControl) Έκδοση του ιδιωτικού κλειδιού που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία της υπογραφής στο πεδίο 4.1.4.4. - Κλειδί εγγράφου (Hash). Το πεδίο πρέπει να συμπληρωθεί με «0» (μηδέν) εάν το έγγραφο δημιουργείται από μη πιστοποιημένο πρόγραμμα. |
Κείμενο 70 | ||||
| <Περίοδος> |
Υπολογίζεται από το FiscalYearStartMonth εάν η τιμή είναι π.χ. 3 (=Μάρτιος) και η εξαγωγή έγινε για τον Απρίλιο, η τιμή του <Period> είναι «2». |
ναι |
Λογιστική περίοδος (Περίοδος) Ο μήνας της φορολογικής περιόδου πρέπει να αναγράφεται από το «1» έως το «12», μετρώντας από την ημερομηνία έναρξής της. |
Ακέραιος | ||||
| <InvoiceDate> | BookDate | ναι |
Ημερομηνία εγγράφου πώλησης (InvoiceDate) Ημερομηνία έκδοσης του εγγράφου πώλησης. |
Ημερομηνία | ||||
| <InvoiceType> |
Αντιστοίχιση: FT: documentType": 1 / "[1] = Τιμολόγιο FS: documentType": 0 / "[0] = Απόδειξη FR: DocumentType: 0 / "[0] = Απόδειξη εάν έχει οριστεί το Document.Partner (περιέχει δεδομένα). ND: δεν υποστηρίζεται NC: «DocumentType»: 0 / «[0] = Απόδειξη» Ή «DocumentType»: 1 / «[1] = Τιμολόγιο» εάν:
VD, TV, TD, AA, DA έχουν καταργηθεί Ο τομέας των ασφαλειών (RP, RE, CS, LD, RA) δεν υποστηρίζεται |
ναι |
Τύπος εγγράφου (InvoiceType) Πρέπει να συμπληρωθεί με:
Για τον ασφαλιστικό τομέα, όταν δεν περιλαμβάνονται στον πίνακα 4.3. – Έγγραφα ελέγχου αγαθών ή υπηρεσιών (Έγγραφα εργασίας), μπορεί επίσης να συμπληρωθεί με:
(α) Για δεδομένα έως τις 31 Δεκεμβρίου 2012. |
Κείμενο 2 | ||||
| <SpecialRegimes> | ναι | Ειδικά καθεστώτα (SpecialRegimes) | Δεν ισχύει | |||||
| <SelfBillingIndicator> | πάντα ρυθμισμένο στο "0" | ναι |
Δείκτης αυτοτιμολόγησης (SelfBillingIndicator) Πρέπει να συμπληρωθεί με «1» εάν ισχύει η αυτοτιμολόγηση και με «0» (μηδέν) εάν δεν ισχύει. |
Int | ||||
| <CashVATSchemeIndicator> |
Ρύθμιση στη διαμόρφωση
|
ναι |
Δείκτης καθεστώτος Vat με μετρητά (CashVATSchemeIndicator) Δείκτης συμμόρφωσης με το καθεστώς Vat βάσει ταμειακών εισπράξεων. Πρέπει να συμπληρώνεται με «1» σε περίπτωση συμμόρφωσης και με «0» (μηδέν) σε αντίθετη περίπτωση. |
Int | ||||
| <ThirdPartiesBillingIndicator> | Η τιμολόγηση μέσω τρίτων δεν υποστηρίζεται. Επομένως, πάντα «0» | ναι |
Δείκτης τιμολόγησης που εκδίδεται στο όνομα και για λογαριασμό τρίτων (ThirdPartiesBillingIndicator) Πρέπει να συμπληρώνεται με «1» εάν αναφέρεται σε τιμολόγηση που εκδίδεται στο όνομα και για λογαριασμό τρίτων και με «0» (μηδέν) σε κάθε άλλη περίπτωση. |
Int | ||||
| <SourceID> | user.ID | ναι |
Κωδικός χρήστη (SourceID) Χρήστης που δημιούργησε το έγγραφο. |
Κείμενο 30 | ||||
| <EACCode> | όχι |
Κωδικός CAE (EACCode) Πρέπει να αναγράφεται ο κωδικός CAE για τη δραστηριότητα που σχετίζεται με την έκδοση του παρόντος εγγράφου. |
Κείμενο 5 | |||||
| <SYSTEMENTRYDATE> | BookDate | ναι |
Ημερομηνία καταχώρισης του εγγράφου (SystemEntryDate) Ημερομηνία καταχώρισης της εγγραφής με ακρίβεια δευτερολέπτου, κατά τη στιγμή της υπογραφής. Μορφή ημερομηνίας και ώρας: «YYYY-MM-DDThh:mm:ss». |
DateTime | ||||
| <TRANSACTIONID> | δεν ισχύει (μη ενσωματωμένη λύση) | ναι |
Αναγνωριστικό συναλλαγής (transactionId) Το πεδίο αυτό πρέπει να συμπληρώνεται στην περίπτωση ενός ολοκληρωμένου συστήματος λογιστικής και τιμολόγησης, παρότι ο τύπος αρχείου (TaxAccountingBasis) δεν πρέπει να περιέχει τους πίνακες που αφορούν τη λογιστική. Πρέπει να αναγράφεται το μοναδικό κλειδί από τον πίνακα 3. Λογιστικές κινήσεις (GeneralLedgerEntries) της συναλλαγής στην οποία καταχωρήθηκε το παρόν έγγραφο, σύμφωνα με τον κανόνα που ορίζεται εκεί για το πεδίο 3.4.3.1 - Μοναδικό κλειδί της λογιστικής κίνησης (transactionId). |
Κείμενο 70 | ||||
| <CustomerID> | partner.id | ναι |
Αναγνωριστικό πελάτη (CustomerID) Μοναδικό κλειδί για τον πίνακα 2.2. – Πίνακας πελατών (Customer), σύμφωνα με τον κανόνα που ορίζεται σε αυτόν για το πεδίο 2.2.1. – Μοναδικό αναγνωριστικό πελάτη (CustomerID). |
Κείμενο 30 | ||||
| <ShipTo> | εάν το deliveryAddress έχει οριστεί σε συνεργάτη | όχι |
Τόπος εκφόρτωσης (ShipTo) Πληροφορίες σχετικά με τον τόπο και την ημερομηνία εκφόρτωσης, όπου τα πωληθέντα είδη διατίθενται στον client ή σε όποιον ορίσει ο client σε περίπτωση τριγωνικών συναλλαγών. |
Δεν ισχύει | ||||
| <DeliveryID> | όχι |
Αναγνωριστικό παράδοσης (DeliveryID) Σε περίπτωση τριγωνικών συναλλαγών, πρέπει να αναφέρονται ο τόπος παράδοσης και ο αριθμός Vat του παραλήπτη. |
Κείμενο 255 | |||||
| <DeliveryDate> | όχι |
Ημερομηνία παράδοσης (DeliveryDate) Στον ασφαλιστικό τομέα, το πεδίο αυτό πρέπει να συμπληρώνεται με την ημερομηνία λήξης της περιόδου κάλυψης του κινδύνου. |
Ημερομηνία | |||||
| <WarehouseID> | όχι | Αναγνωριστικό αποθήκης προορισμού (WarehouseID) | Κείμενο 50 | |||||
| <LocationID> | όχι | Θέση των εμπορευμάτων στην αποθήκη προορισμού (LocationID) | Κείμενο 30 | |||||
| <Address> | όχι | Διεύθυνση | Δεν ισχύει | |||||
| <Αριθμός κτιρίου> | όχι | Αριθμός κτιρίου (BuildingNumber) | Κείμενο 10 | |||||
| <ΌνομαΟδού> | partner.street | όχι | Όνομα οδού (StreetName) | Κείμενο 200 | ||||
| <AddressDetail> |
partner.street + partner.streetNumber |
ναι | Πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα της οδού, τον αριθμό της πολιτείας και τον όροφο, εάν ισχύει. | Κείμενο 210 | ||||
| <Πόλη> | partner.city | ναι | Πόλη | Κείμενο 50 | ||||
| <POSTALCODE> | partner.PostalCode | ναι | Ταχυδρομικός κώδικας | Κείμενο 20 | ||||
| <Περιοχή> | όχι | Περιοχή | Κείμενο 50 | |||||
| <Χώρα> |
κωδικός-χώρας-εταίρου μετατροπή σε ISO 3166 ALPHA-2 |
ναι | Πρέπει να συμπληρωθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 3166 - 1-alpha-2. | Κείμενο 2 | ||||
| <ShipFrom> | storeAddress (από τη Διαμόρφωση) | ναι |
Τόπος φόρτωσης (ShipFrom) Πληροφορίες σχετικά με τον τόπο και την ημερομηνία φόρτωσης, από όπου ξεκινά η αποστολή των αντικειμένων που πωλήθηκαν στον πελάτη. |
Δεν ισχύει | ||||
| <DeliveryID> | όχι |
Αναγνωριστικό παράδοσης (DeliveryID) Πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος μεταφοράς ή του μέσου αποστολής που χρησιμοποιήθηκε, π.χ. ταχυμεταφορέας κ.λπ. |
Κείμενο 255 | |||||
| <DeliveryDate> | όχι |
Ημερομηνία παραλαβής (DeliveryDate) Στον ασφαλιστικό τομέα, αυτό το πεδίο πρέπει να συμπληρώνεται με την ημερομηνία έναρξης της περιόδου κάλυψης του κινδύνου. |
Ημερομηνία | |||||
| <Αριθμός αποθήκης> | όχι | Αναγνωριστικό αποθήκης αναχώρησης (WarehouseID) | Κείμενο 50 | |||||
| <LocationID> | όχι | Θέση των εμπορευμάτων στην αποθήκη αναχώρησης (LocationID) | Κείμενο 30 | |||||
| <Address> | όχι | Διεύθυνση | Δεν ισχύει | |||||
| <Αριθμός κτιρίου> | όχι | Αριθμός κτιρίου (BuildingNumber) | Κείμενο 10 | |||||
| <ΌνομαΟδού> | storeAddress.street (από τη Διαμόρφωση) | όχι | Όνομα οδού (StreetName) | Κείμενο 200 | ||||
| <AddressDetail> |
storeAddress.street + storeAddress.streetNumber (από τη Διαμόρφωση) |
ναι | Πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα της οδού, τον αριθμό της οδού και τον όροφο, εάν ισχύει. | Κείμενο 210 | ||||
| <Πόλη> | storeAddress.city (από τη Διαμόρφωση) | ναι | Πόλη | Κείμενο 50 | ||||
| <POSTALCODE> | storeAddress.PostalCode (από τη Διαμόρφωση) | ναι | Ταχυδρομικός κώδικας | Κείμενο 20 | ||||
| <Περιοχή> | όχι | Περιοχή | Κείμενο 50 | |||||
| <Χώρα> | storeAddress.country μετατρέπεται σε ISO 3166 ALPHA-2 (από τη Διαμόρφωση) | ναι | Πρέπει να συμπληρωθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 3166 - 1-alpha-2. | Κείμενο 2 | ||||
| <MovementEndTime> | δεν ισχύει | όχι |
Ημερομηνία και ώρα λήξης της μεταφοράς (MovementEndTime) Τύπος ημερομηνίας και ώρας: «YYYY-MM-DDThh:mm:ss», όπου το «ss» μπορεί να είναι «00» ελλείψει συγκεκριμένων πληροφοριών. |
DateTime | ||||
| <MovementStartTime> | δεν ισχύει | ναι |
Ημερομηνία και ώρα έναρξης της μεταφοράς (MovementStartTime) Τύπος ημερομηνίας και ώρας: «YYYY-MM-DDThh:mm:ss», όπου το «ss» μπορεί να είναι «00» ελλείψει συγκεκριμένων πληροφοριών. Το πεδίο αυτό πρέπει να συμπληρώνεται εάν το έγγραφο χρησιμεύει επίσης ως έγγραφο μεταφοράς σύμφωνα με τις διατάξεις του καθεστώτος για τα εμπορεύματα σε κυκλοφορία, που εγκρίθηκε με το νομοθετικό διάταγμα αριθ. 147/2003 της 11ης Ιουλίου. |
DateTime | ||||
| <Line> | ναι | Δεν ισχύει | ||||||
| <Αριθμός γραμμής> | positions.PositionNumber + 1 | ναι |
Αριθμός γραμμής (LineNumber) Οι γραμμές πρέπει να εξαχθούν με την ίδια σειρά με την οποία εμφανίζονται στο αρχικό έγγραφο. |
Int | ||||
| <OrderReferences> | δεν ισχύει | όχι |
Αναφορά στο αρχικό έγγραφο (OrderReferences) Εάν απαιτούνται περισσότερες από μία αναφορές, αυτή η δομή μπορεί να δημιουργηθεί όσες φορές χρειαστεί. |
Δεν ισχύει | ||||
| <OriginatingON> | δεν ισχύει | όχι |
Αριθμός αρχικού εγγράφου (OriginatingON) Πρέπει να αναφέρονται ο τύπος, η σειρά και ο αριθμός του εγγράφου που τεκμηριώνει την έκδοση του παρόντος εγγράφου. Εάν το έγγραφο περιλαμβάνεται στο SAF-T (PT), πρέπει να χρησιμοποιείται η δομή αρίθμησης του πεδίου προέλευσης. |
Κείμενο 60 | ||||
| <OrderDate> | δεν ισχύει | όχι | Ημερομηνία του εγγράφου προέλευσης (OrderDate) | Ημερομηνία | ||||
| <ProductCode> | positions.ItemId | ναι |
Αναγνωριστικό προϊόντος ή υπηρεσίας (ProductCode) Κλειδί για την εγγραφή στον πίνακα 2.4. – Πίνακας προϊόντων/υπηρεσιών (Product), στο πεδίο 2.4.2. – Αναγνωριστικό προϊόντος ή υπηρεσίας (ProductCode). |
Κείμενο 60 | ||||
| <ProductDescription> | positions.itemCaption | ναι |
Περιγραφή προϊόντος ή υπηρεσίας (ProductDescription) Περιγραφή της γραμμής του τιμολογίου, που συνδέεται με τον πίνακα 2.4. – Πίνακας προϊόντων/υπηρεσιών (Product), στο πεδίο 2.4.4. – Περιγραφή προϊόντος ή υπηρεσίας (ProductDescription). |
Κείμενο 200 | ||||
| <Ποσότητα> | positions.Quantity | ναι | Ποσότητα | Δεκαδικό | ||||
| <Μονάδα μέτρησης> |
Θέσεις.ΜονάδαΠοσότητας.isoCode Χρήση κωδικών ISO/UCUM |
ναι | Μονάδα μέτρησης (UnitOfMeasure) | Κείμενο 20 | ||||
| <UnitPrice> | υπολογίζεται από: BaseNetValue / ποσότητα | ναι |
Τιμή μονάδας (UnitPrice) Τιμή μονάδας μείον εκπτώσεις γραμμής και header, χωρίς φόρους. Πρέπει να συμπληρωθεί με «0,00» εάν πρέπει να συμπληρωθεί το πεδίο 4.1.4.19.8. - Φορολογητέα αξία μονάδας (TaxBase). |
Νομισματική | ||||
| <TaxBase> |
Χρησιμοποιείται μόνο για δωρεάν είδη, εάν GrossValue: 0 και BaseGrossValue > 0 |
ναι |
Φορολογητέα αξία μονάδας (TaxBase) Φορολογητέα αξία μονάδας που δεν συνυπολογίζεται στο Σύνολο του εγγράφου χωρίς φόρους (NetTotal). Αυτή η αξία χρησιμοποιείται ως βάση για τον υπολογισμό των φόρων της γραμμής. Το πρόσημο (χρέωση ή πίστωση) με το οποίο ο φόρος που υπολογίζεται με αυτόν τον τρόπο συνυπολογίζεται στο TaxPayable προκύπτει από την ύπαρξη DebitAmount ή CreditAmount στη γραμμή. |
Νομισματική | ||||
| <TaxPointDate> |
για documentType": 0 / "[0] = Απόδειξη
για documentType": 1 / "[1] = Τιμολόγιο
|
ναι |
Ημερομηνία αποστολής των εμπορευμάτων ή παροχής των υπηρεσιών (TaxPointDate) Ημερομηνία αποστολής των εμπορευμάτων ή παροχής των υπηρεσιών. Πρέπει να συμπληρωθεί με την ημερομηνία του σχετικού δελτίου παράδοσης, εφόσον υπάρχει. Εάν υπάρχουν περισσότερα από ένα δελτία παράδοσης, πρέπει να αναγράφεται η ημερομηνία του παλαιότερου. |
Ημερομηνία | ||||
| <Αναφορές> |
Αναφορές σε τιμολόγια (Αναφορές) Αναφορές σε τιμολόγια στα διορθωτικά τους έγγραφα. Εάν απαιτούνται περισσότερες από μία αναφορές, αυτή η δομή μπορεί να δημιουργηθεί όσες φορές χρειαστεί. |
Δεν ισχύει | ||||||
| <Αναφορά> | documentReference.fiscalDocumentNumber | όχι | Αναφορά στο τιμολόγιο ή στο απλοποιημένο τιμολόγιο, μέσω του μοναδικού αναγνωριστικού του, σε συστήματα όπου αυτό υπάρχει. Πρέπει να χρησιμοποιείται η δομή αρίθμησης του πεδίου προέλευσης. | Κείμενο 60 | ||||
| <Λόγος> | documentReference.returnReasonText | όχι | Πρέπει να συμπληρωθεί με τον λόγο έκδοσης. | Κείμενο 50 | ||||
| <Περιγραφή> | positions.itemCaption | ναι | Περιγραφή της γραμμής του εγγράφου. | Κείμενο 200 | ||||
| <Αριθμός σειράς προϊόντος> | όχι | Αριθμός σειράς προϊόντος (ProductSerialNumber) | Δεν ισχύει | |||||
| <SerialNumber> | positions.ItemSerialNumber | ναι |
Αριθμός σειράς Πρέπει να περιλαμβάνεται ο σειριακός αριθμός του προϊόντος που αναγράφεται στο έγγραφο. Π.χ.: VIN, IMEI, ISSN, ISAN. Εάν απαιτούνται περισσότερες από μία αναφορές, αυτό το πεδίο μπορεί να δημιουργηθεί όσες φορές είναι απαραίτητο. |
Κείμενο 100 | ||||
| <DebitAmount> | θέσεις.NetValue της αντίστοιχης θέσης επιστροφής | ναι |
Ποσό χρέωσης (DebitAmount) Ποσό γραμμής, χωρίς φόρο, των εγγράφων που θα καταχωρηθούν στον λογαριασμό πωλήσεων. Το ποσό αυτό αφαιρείται από τις εκπτώσεις γραμμής και header. |
Χρηματικό | ||||
| <CreditAmount> | θέσεις.NetValue της αντίστοιχης θέσης πωλήσεων | ναι |
Πιστωτικό ποσό Ποσό γραμμής, χωρίς ΦΠΑ, των εγγράφων που θα καταχωρηθούν ως πίστωση στον λογαριασμό πωλήσεων. Το ποσό αυτό αφαιρείται από τις εκπτώσεις γραμμής και header. |
Νομισματικό | ||||
| <Φόρος> | ναι | Φορολογικός συντελεστής | Δεν ισχύει | |||||
| <Τύπος φόρου> | αναγράφεται πάντα «IVA» | ναι |
Κωδικός τύπου φόρου (TaxType) Ο τύπος φόρου πρέπει να αναγράφεται σε αυτό το πεδίο. Πρέπει να συμπληρωθεί με:
|
Κείμενο 3 | ||||
| <TaxCountryRegion> |
προέρχεται από τις φορολογικές περιφέρειες (του καταστήματος)
Αντιστοίχιση:
|
ναι |
Φορολογική χώρα ή περιοχή (TaxCountryRegion) Πρέπει να συμπληρωθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 3166 - 1- alpha-2. Στην περίπτωση των αυτόνομων περιφερειών της Μαδέρας και των Αζορών, πρέπει να συμπληρωθεί ως εξής:
|
Κείμενο 5 | ||||
| <TaxCode> |
VatIdentification Στην Πορτογαλία ισχύουν οι ακόλουθοι συντελεστές Vat: Πορτογαλία: Κανονικός συντελεστής: 23% Μειωμένος συντελεστής: 6% Ενδιάμεσος συντελεστής: 13% Αζόρες: Κανονικός συντελεστής: 16% Μειωμένος συντελεστής: 4% Ενδιάμεσος συντελεστής: 9% Μαδέρα: Κανονικός συντελεστής: 22% Μειωμένος συντελεστής: 4% (ισχύει από: 01/10/2024) Ενδιάμεσος συντελεστής: 12% |
Ναι |
Φορολογικός κωδικός (TaxCode) Κωδικός φόρου στον πίνακα φόρων. Στην περίπτωση του πεδίου 4.1.4.19.15.1. - Κωδικός τύπου φόρου (TaxType) = Vat, πρέπει να συμπληρωθεί με:
Στην περίπτωση του πεδίου 4.1.4.19.15.1 - Κωδικός τύπου φόρου (TaxType) = IS, πρέπει να συμπληρωθεί με:
Σε περίπτωση μη υποχρέωσης, πρέπει να συμπληρωθεί με «NS». |
Κείμενο 10 | ||||
| <TaxPercentage> | Θέσεις.VatPercent | ναι |
Ποσοστό φόρου (TaxPercentage) Αυτό το πεδίο πρέπει να συμπληρωθεί εάν πρόκειται για ποσοστό φόρου. Το ποσοστό φόρου αντιστοιχεί στον φόρο που ισχύει για το πεδίο 4.1.4.19.13. - Ποσό χρέωσης (DebitAmount) ή το πεδίο 4.1.4.19.14. - Ποσό πίστωσης (CreditAmount). Σε περίπτωση απαλλαγής ή μη φορολόγησης, χρησιμοποιήστε αυτό το πεδίο με την τιμή «0» (μηδέν). |
Δεκαδικό | ||||
| <TaxAmount> | Ο τύπος φόρου (TaxType) δεν υποστηρίζεται | ναι |
Ποσό φόρου (TaxAmount) Αυτό το πεδίο πρέπει να συμπληρωθεί εάν πρόκειται για σταθερό ποσό χαρτοσήμου ανά μονάδα. Το ποσό αυτό, πολλαπλασιαζόμενο με την ποσότητα (Quantity), συνιστά μέρος του οφειλόμενου φόρου (TaxPayable). |
Χρηματικό | ||||
| <TaxExemptionReason> |
Κωδικοί λόγων απαλλαγής M01-M99 fiscalResponse.printingFields |
ναι |
Λόγος φορολογικής απαλλαγής (TaxExemptionReason) Αυτό το πεδίο πρέπει να συμπληρωθεί όταν τα πεδία 4.1.4.19.15.4 - Ποσοστό φόρου (TaxPercentage) ή 4.1.4.19.15.5 - Ποσό φόρου (TaxAmount) είναι ίσα με μηδέν. Πρέπει να γίνεται αναφορά στην ισχύουσα νομοθετική διάταξη. Το πεδίο αυτό πρέπει επίσης να συμπληρώνεται σε περιπτώσεις μη υποχρέωσης καταβολής των φόρων που αναφέρονται στον Πίνακα 2.5. - Πίνακας φόρων (TaxTable). |
Κείμενο 60 | ||||
| <TaxExemptionCode> | Βλ. κωδικούς λόγων απαλλαγής M01-M99 | ναι |
Κωδικός λόγου φορολογικής απαλλαγής (TaxExemptionCode) Πρέπει να συμπληρωθεί με τον κωδικό λόγου απαλλαγής ή μη επιβολής φόρου, ο οποίος βρίσκεται στο Εγχειρίδιο Ενσωμάτωσης Λογισμικού – Διαβίβαση Τιμολογίων στην ΑΤ. Το πεδίο αυτό πρέπει να συμπληρωθεί όταν τα πεδία 4.1.4.19.15.4 – Ποσοστό φόρου (TaxPercentage) ή 4.1.4.19.15.5 – Ποσό φόρου (TaxAmount) είναι ίσα με μηδέν. Το πεδίο αυτό πρέπει επίσης να συμπληρώνεται σε περιπτώσεις μη υποχρέωσης καταβολής των φόρων που αναφέρονται στον πίνακα 2.5. – Πίνακας φόρων (TaxTable). |
Κείμενο 3 | ||||
| <SettlementAmount> | όχι |
Ποσό διακανονισμού γραμμής (SettlementAmount) Πρέπει να αντικατοπτρίζει όλες τις εκπτώσεις που έχουν χορηγηθεί (το ποσοστό των συνολικών εκπτώσεων για τη συγκεκριμένη γραμμή και εκείνες που αφορούν συγκεκριμένα την ίδια γραμμή) οι οποίες επηρεάζουν την τιμή του πεδίου 4.1.4.20.3. – Σύνολο εγγράφου με φόρους (GrossTotal). |
Νομισματικό | |||||
| <ΠληροφορίεςΤελωνείου> | όχι | Τελωνειακές πληροφορίες (CustomsInformation) | Δεν ισχύει | |||||
| <ARCNo> | όχι |
Κωδικός διοικητικής αναφοράς (ARCNo) Συμπληρώστε τον κωδικό που αποδίδεται μετά την επικύρωση του ηλεκτρονικού διοικητικού εγγράφου e-DA. Εάν απαιτούνται περισσότερες από μία αναφορές, το πεδίο αυτό μπορεί να δημιουργηθεί όσες φορές χρειαστεί. |
Κείμενο 21 | |||||
| <IECAmount> | αριθ. |
Ποσό ειδικού φόρου κατανάλωσης για τη γραμμή (IECAmount) Ποσό ειδικού φόρου κατανάλωσης που περιλαμβάνεται στη φορολογητέα βάση για τη γραμμή του εγγράφου, εάν δεν αναγράφεται αναλυτικά σε ξεχωριστή γραμμή στο έγγραφο, με τον «Δείκτη προϊόντος ή υπηρεσίας (ProductType)» = E. |
Νομισματικό | |||||
| <DocumentTotals> | ναι | Σύνολα εγγράφου (DocumentTotals) | Δεν ισχύει | |||||
| <TaxPayable> | άθροισμα των TaxValue των θέσεων | ναι | Ποσό οφειλόμενου φόρου (TaxPayable) | Νομισματικό | ||||
| <NetTotal> | άθροισμα της NetValue των θέσεων | ναι |
Συνολικό ποσό εγγράφου χωρίς φόρους (NetTotal) Αυτό το πεδίο δεν πρέπει να περιλαμβάνει τα ποσά που σχετίζονται με τους φόρους που αναφέρονται στον Πίνακα 2.5. – Πίνακας φόρων (TaxTable). |
Χρηματικό | ||||
| <GrossTotal> | άθροισμα των GrossValue των θέσεων | ναι |
Συνολικό ποσό εγγράφου συμπεριλαμβανομένων των φόρων (GrossTotal) Αυτό το πεδίο δεν πρέπει να περιλαμβάνει τυχόν παρακρατούμενους φόρους που περιλαμβάνονται στη δομή 4.1.4.21. – Παρακρατούμενος φόρος (WithholdingTax) |
Νομισματικό | ||||
| <Νόμισμα> | μόνο εάν payments.CurrencyIsoCode != EUR | όχι | Δεν πρέπει να δημιουργείται εάν το έγγραφο εκδίδεται σε ευρώ. | Δεν ισχύει | ||||
| <Κωδικός Νομίσματος> | payments.currencyIsoCode | ναι |
Κωδικός νομίσματος (CurrencyCode) Στην περίπτωση ξένου νομίσματος, το πεδίο αυτό πρέπει να συμπληρωθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 4217. |
Κείμενο 3 | ||||
| <CurrencyAmount> | payments.ForeignAmount | ναι |
Συνολικό ποσό σε ξένο νόμισμα (CurrencyAmount) Τιμή του πεδίου 4.1.4.20. 3. – Σύνολο εγγράφου συμπεριλαμβανομένων των φόρων (GrossTotal) στο αρχικό νόμισμα του εγγράφου. |
Νομισματικό | ||||
| <ExchangeRate> | payments.ForeignAmountExchangeRate | ναι |
Συναλλαγματική ισοτιμία (ExchangeRate) Πρέπει να αναφέρεται η συναλλαγματική ισοτιμία που χρησιμοποιείται για τη μετατροπή σε EUR. |
Δεκαδικό | ||||
| <Διακανονισμός> | όχι |
Συμφωνίες ή τρόποι πληρωμής. Εάν απαιτούνται περισσότερες από μία αναφορές, αυτή η δομή μπορεί να δημιουργηθεί όσες φορές χρειαστεί. |
Δεν ισχύει | |||||
| <ΕκπτωσηΔιακανονισμού> | όχι |
Μελλοντικές συμφωνίες έκπτωσης (SettlementDiscount) Πρέπει να συμπληρωθεί με τις συμφωνίες έκπτωσης που θα εφαρμοστούν στο μέλλον επί της παρούσας αξίας. |
Κείμενο 30 | |||||
| <Ποσό διακανονισμού> | όχι |
Ποσό διακανονισμού (SettlementAmount) Αντιπροσωπεύει το συμφωνηθέν ποσό για μελλοντική έκπτωση χωρίς να επηρεάζεται η παρούσα αξία του εγγράφου που αναφέρεται στο πεδίο 4.1.4.20.3. — Σύνολο εγγράφου με φόρους (GrossTotal). |
Νομισματικό | |||||
| <Ημερομηνία Εκκαθάρισης> | όχι |
Συμφωνημένη ημερομηνία διακανονισμού (SettlementDate) Οι πληροφορίες που πρέπει να περιλαμβάνονται είναι η συμφωνημένη ημερομηνία πληρωμής με έκπτωση |
Δεδομένα | |||||
| <PAYMENTTERMS> | όχι |
Όροι πληρωμής Οι πληροφορίες που πρέπει να περιλαμβάνονται είναι οι συμφωνηθέντες όροι ή η προθεσμία πληρωμής. |
Κείμενο 100 | |||||
| <Πληρωμή> | όχι |
Σε περίπτωση μικτών πληρωμών, τα ποσά πρέπει να αναφέρονται ανά τύπο μέσου και ημερομηνία πληρωμής. Εάν απαιτούνται περισσότερες από μία αναφορές, αυτή η δομή μπορεί να δημιουργηθεί όσες φορές χρειαστεί. |
Δεν ισχύει | |||||
| <Μηχανισμός πληρωμής> |
payments.PaymentType Αντιστοίχιση:
|
όχι |
Τρόποι πληρωμής (PaymentMechanism) Πρέπει να συμπληρωθεί με:
|
Κείμενο 2 | ||||
| <PAYMENTAMOUNT> | payments.amount | όχι |
Ποσό πληρωμής (PaymentAmount) Πρέπει να αναγράφεται το ποσό ανά μέθοδο πληρωμής. |
Νομισματικό | ||||
| <PAYMENTDATE> | όχι | Ημερομηνία πληρωμής (PaymentDate) | Ημερομηνία | |||||
| <WithholdingTax> | όχι |
Παρακράτηση φόρου Εάν απαιτούνται περισσότερες από μία αναφορές, αυτή η δομή μπορεί να δημιουργηθεί όσες φορές χρειαστεί. |
Δεν ισχύει | |||||
| <ΤύποςΦόρουΠαρακράτησης> | όχι |
Κωδικός τύπου παρακράτησης φόρου (WithholdingTaxType) Σε αυτό το πεδίο, πρέπει να υποδείξετε τον τύπο του παρακρατούμενου φόρου συμπληρώνοντάς το με:
|
Κείμενο 3 | |||||
| <WithholdingTaxDescription> | όχι |
Λόγος παρακράτησης φόρου (WithholdingTaxDescription) Πρέπει να αναφέρεται η ισχύουσα νομική διάταξη. Εάν ο κωδικός τύπου φόρου (WithholdingTaxType) = IS, πρέπει να εισαχθεί ο αντίστοιχος κωδικός φόρου. |
Κείμενο 60 | |||||
| <WithholdingTaxAmount> | όχι |
Ποσό παρακράτησης φόρου (WithholdingTaxAmount) Πρέπει να αναγράφεται το ποσό του παρακρατούμενου φόρου. |
Χρηματικό | |||||
Άλλα έγγραφα
Εκτός από τα «Εμπορικά έγγραφα προς τους καταναλωτές (SalesInvoices)», το SAF-T περιέχει και άλλα έγγραφα:
- Έγγραφα διακίνησης εμπορευμάτων (MovementOfGoods)
- Έγγραφα ελέγχου εμπορευμάτων ή παροχής υπηρεσιών (WorkingDocuments)
- Έγγραφα εκδοθέντων αποδείξεων (Payments)
Η αντιστοίχιση αυτών των ενοτήτων αντιστοιχεί στην ενότητα «Εμπορικά έγγραφα προς πελάτες (SalesInvoices)» και περιλαμβάνει δεδομένα από τους documentTypes που αναφέρονται στο άρθρο «Αντιστοίχιση τύπων εγγράφων SAF-T (PT)»
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε αυτόματα.
Σχόλια
0 σχόλια
Πραγματοποιήστε είσοδο για να αφήσετε ένα σχόλιο.